About me

Slovakia
Hi guys! My name´s is Sandra and I´m 15 years old student from Slovakia. Welcome on my blog !

streda, apríla 25, 2012

OUTFIT

Čautee!! :-) konečne dlhosľúbený OUTFIT post ..Zajtra ma čakajú 4 písomky :// božee.. dneska som prišla domov o piatej mali sme tréning máme nové kostýmy v nedeľu je súťaž už  sa BLÍŽI ! aj nervy :D hahahh..S Paulušíí náš nový hit -> nick kamarera & alina - get a life ♥ inak jej blog si môžete pozrieť ->http://paulinasmadblog.blogspot.com/.........................................
Sedela som na terase užívala som si krásne teplo! :)) s maminou a sesternicou sme robili karamel <3 ..Dostala som 1 zo SJ zázrak, jediný so spolužiakom :D .. snažím sa pridávať častejšie, musím si nejako zadeliť ČAS !! :D V piatok idem do city-parku tak niečo nové do šatníka nezaškodí ..MottO: Žena nemá nikdy dosť šiat :D hahahhh-..nadarmo ,keď si predstavím Carmen Geissenovú :D ))
Pekný zvyšok týždňa :)
už kvietky rastú :)








PS: na moje výrazy "fejsu" nepozerajte :D :D :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára