About me

Slovakia
Hi guys! My name´s is Sandra and I´m 15 years old student from Slovakia. Welcome on my blog !

nedeľa, júla 01, 2012

outfit 2012/7/1

Čaute! prázdniny začali úžasne. Dneska sme vyhrali 1.MIESTO na Majstrovstvách Európy v Leviciach (SHOWTIME) . Mám preveľkú radosť!! Od mojej parťačky som dostala na narodeniny krásne tričko (na foto) . Z chaty sme prišli v piatok , celá naša trieda by sme sa tam najradšej vrátili!!!<3 nabudúce skúsim pridať nejaké fotky z chaty a súťaže.

 Aké ste mali vysvedčenie ?? ja ho ešte nemám :D zajtra sa ide preňho!  (som nebola ani na začiatku ani na konci siedmeho ročníka ) hahah..









tričko -NY , slúchadlá - NY , topánky - converse , okuliare - NY ,

12 komentárov:

  1. super conversky, máš hezkou postavu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky :) Moc ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. máš suprový sluchátka!!

    follow za follow?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pristane ti to :) conversky + mega prívesok

    budem rada ak navštíviš môj blog a možno by sme sa mohli navzájom follownuť? :)

    http://moonlightdreams-miadra.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratuluju ti:) moc pěkné tričko a máš super postavu!!:))

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/
    jsem nová pravidelná čtenářka blogu, oplatíš prosím?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aaa Sandri máš nááádherné nohy!! závisť!<3 super outfit, krásne slúchadlá, conversky, všetko!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pěkné tričko, závidím postavu :)

    OdpovedaťOdstrániť