About me

Slovakia
Hi guys! My name´s is Sandra and I´m 15 years old student from Slovakia. Welcome on my blog !

piatok, septembra 07, 2012

FRANCE - monaco , mazamet , castres.

Bonjouur!! sme doma vrátili sme sa v pondelok večer. bolo najsamlepšie!! :-DD išli sme v utorok večer na druhí deň poobede sme boli v monaku unavené chodili po meste, kúpali sa v mori (ja nie) s nohou som ísť do mora nemohla ale išla som len po kolená a pekne mi ju vysušilo a uzdravilo, videli sme casíno a plno krásnych miest monackého kniežactva , najedli sme sa v McDonalde (typical) :-D a dali sme si dobrú pizzu s výhľadom na nočné monako a žiarivé more odrážajúc sa od mesiaca. V noci prišiel pre nás bus a cestovali ďalej do Mazametu kde sme vybojovali 2 - 12 miesta : duo a defilé+stage.
Super zakončenie prázdnin so skvelými ľuďmi, my sme sa od dneska začali učiť mali sme pár dní branné lebo nám prerábajú školu a všade bol prach,takže sa ani do budovy ísť nemohlo. Konečne budeme mať aj my skrinky v škole <33 strašne sa mi páči ten americký štýl škôl už len tie skrinky ho tím robia.
 Ostatné fotky v dalších postoch ! zatiaľ ADIOS.
 monako<3
 všetci pokope :)
 čakanie na defilé 

 som rozprávala :-D !!
krásny výhľad na Monaco ♥

Podarilo sa vám zadaptovať sa, že prázdniny skončili a začala škola ? :-D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára