About me

Slovakia
Hi guys! My name´s is Sandra and I´m 15 years old student from Slovakia. Welcome on my blog !

nedeľa, septembra 16, 2012

new in // 4




1 - tričko GATE
2 - aa dočkala som sa CONVERSE taška v Nitre v mlynoch bol obchod kde som si kúpila v apríli conversky a mali tam aj tašky boli sme tam minulý týždeň v nedeľu a obchod bol zrušený čo ma dosť mrzelo .Nakoniec som ju zohnala v Leviciach.
3 - balerínky tieto už iba teraz využijem narýchlo som súrne potrebovala nejakú elegantnú obuv.
4 - baseball jacket GATE
5 - double ring GATE
6 - umelé mihalnice tie sme si s Pauli a Barbi kúpili na skúšku. niekedy urobím DIY
7 - "gladiators" leggins GATE 
8 - leggins F&F
9 - a v čínskom sme našli konečne nejaké normálne pohodlné nohavice na mňa! na mňa je dosť ťažké zohnať nejaké presné nohavice. 
10 - vínovo-červené silonky GATE
11 - skateboard ♥♥♥












3 komentáre:

  1. Ty legíny a prsten!♥♥

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvelé veci!! hlavne tie legíny!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skateboard mě chytil za srdce, ale nejenom ten - krásný kousky sis pořídila!
    Docela mě mrzí, že se v legínách necítím moc dobře, protože když vidím, jaký parádní se na trhu objevujou, tak bych si hned nějaký koupila (třeba ty s indiánským vzorem jsou velkou senzací) ;-).

    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť