About me

Slovakia
Hi guys! My name´s is Sandra and I´m 15 years old student from Slovakia. Welcome on my blog !

pondelok, februára 11, 2013

I´m ill

Čaute! prepáčte za moju nečinnosť som totiž chorá ..
Vás ešte nepopadla chrípka?
fotky z prvej fotky sú z weheartit.
V sobotu sme boli na mariánskej púťi v Nitre na celý deň .
Kamoška mi volá o pol siedmej , že za 15 minút odchádza bus a ja som zaspala! 
rýchlo som sa obliekla, pobalila jedlo,učesala,umyla zuby a bežala pred kostol tam mal prísť autobus presne som prišla keď prišiel bus! :-D mala som šťastie ale môj spolužiak nemal :-D .
všetko sa začalo o 8:30 skončilo sa to o siedmej večer! 130 000 ľudí v športovej hale ktorá bola prerobená na "kostol" a celý deň tam byť v nevetranej miestnosti..
obedná prestávka bola hodinu a pol inak sme sedeli na čerstvom vzduchu lebo vnútri sa to nedalo strašne ťažký vzduch! ..mali sme fajnú pizzu ♥ bagetu a kofolu :D typical ! 
omša sa začala o 16:00 a trvala 2 a pol hodiny my 5 detí sme sedeli na zemi lebo nebolo miest :D sme zaspávali viacerí , bolela nás hlava,zle nám bolo..vyzerali sme jak mŕtvolky :) videli sme biskupa veľa knazov atď. fotky mám len v mobile ale sú rozmazané tak som pridala fotku ktorá je z internetu presne tak isto to tam vyzeralo.
Minulú sobotu sme boli na *RIDERS PARTY* v Leviciach bolo super prví krát sme tancovali fosforový tanec mám aj video, ak by ste ho chceli vidieť píšte komentáre a ešte cigánsky tanec , ale videá niesú celé natočené :/




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára