About me

Slovakia
Hi guys! My name´s is Sandra and I´m 15 years old student from Slovakia. Welcome on my blog !

streda, februára 20, 2013

Recenzia: garnier pure matt-brusher oil control

Sľúbená recenzia o tomto výrobku na mastnú a problematickú pleť.

Tento výrobok som si kúpila cca. pred mesiacom a som s ním veľmi spokojná.
Odstraňuje čierne bodky a prebytočný maz. Nanáša sa tak že hlavicu otočíte, stlačíte nádobu a ten gél výjde medzi tými štetinkami a krúživími pohybmi nanášate.Nakoniec gél z tváre zmyjete a štetinky opláchnete.Vôňa mi pripomína aloe-vera a uhorku niečo také. Výsledok by sa mal ukázať za 2 týždne.
Odporúčam tento brusher kto má mastnú pleť a čierne bodky, fakt to pomáha!
Ja som si ho kupovala v tescu za 5,90€ ale nájdete to aj v rôznych drogériach.
Hodnotenie: 10/10

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára